bebbequin

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

ska snart lägga mig.

Av ippa & karran bryr er inte? - 25 februari 2012 22:32

Tjabba tjena allihopa <3

idag har brorsan haft kalas och dom sista åkte em precis.

imorrn dansar jag klockan 11 och det ligger ju 35 minuter här ifrån så jag måste snart gå och lägga mig.

Lite hip hop blir det väl nu orkar inte lägga ut massa bilder så bjuder på lite hip hop steg kanske nån fakta och EN bild.

padebore är ett av de vanligaste steget i ALLA danser. Men det är ett typiskt hip hop steg.

arm koriegrafi (stavning) är också väldigt vanligt i hip hop.

ben koriegrafi är ocks rätt vanligt men man använer mycket böjda ben och så klart armarna och axlarna mycket.

men här kommer en snabb bild..







//Ippa <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har dansat idag och jag känner mig väldigt pigg nu efter många timmar. Igår dansade jag ren jazz och idag jazz street. När man precis kommit hem har man ont i nästan hela kroppen efter att man har jätt järnet på dansgolvet. Men efeter några timma...

hejsan. jag är hemskt ledsen att jag eller karran lagt ut nått inlägg på länge men jag har haft fullt upp. imorrn kommer jag nog inte skriva nått inlägg för min morfar har dött och ska på begravning. balett veckan är det nu men kan inte så myck...

Av ippa & karran bryr er inte? - 28 februari 2012 20:00

Hejsan kan inte skriva ett långt inlägg idag men vi har inte fått alls många frågor eller kommentarer snälla fråga och kommentera mycket det gillar vi<3 Det är ju ballet veckan nu men hinner inte lägga ut nått på det idag. detta blev ett jäv...

Av ippa & karran bryr er inte? - 27 februari 2012 20:18

HEJ ALLIHOPA. Förra veckan hade vi hip hop vecka den här veckan har vi balett, alla tror att balett är en jätte enkel dansstil men där har dom fel balett är en väldigt teknisk dans.  Balett är ingen snabb dans utan mer lugn. I balett så har man oftas...

Av ippa & karran bryr er inte? - 27 februari 2012 19:31


hejsan jag är jätte ledsen att jag inte har bloggat på ett tag har varit och köpt massa grejer till begravningen. Men nu sitter jag en snabbis vid datan och skriver ett snabbt inlägg. Nu är det ju ballet veckan därför kommer lite grejer om det. ...

Presentation


vi är två tjejer på 12år. kolla in vår BLOGG...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards