bebbequin

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av ippa & karran bryr er inte? - 21 februari 2012 20:37

hej igen.

Jag tänker lägga ut lite bilder.

från kändisar till hundar.

(karran jag vet att du inte vill ha killar på bloggen men här kommer iallfall några för dem som är som jag)

såå SNYGG<

//ippa

Av ippa & karran bryr er inte? - 21 februari 2012 20:20

hejsan!

Jag lägger in ett snabbt inlägg idag bara.(IPPA)

Jag vill bara säga att idag hade vi idrott och va ute på isen men.. jag, karran anna och tova gick till örbyhallen och värmde oss och sånt & såklart dansade:)

Och sen vill ja säga att det verkligen känns som att en i min klass & en kille i min mammas klass verkligen hatar mig och försöker va assss taskiga & sånt det är inte så roligt menmen... jag skiter fullständigt i dem...<3

Imorrn ska jag dansa. (HIP HOP-STREET)

det ska bli asss roligt eftersom att vi inte dansat på lovet:(

Jag har inte så mycket mer att skriva men ha det bra tjejer & killar...

puss & kram //ippa


här kommer två bilder på kändisar vi gillar (JAG & KARRAN)

BEYONCÉ

 

RIHANNA 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


vi är två tjejer på 12år. kolla in vår BLOGG...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards