bebbequin

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av ippa & karran bryr er inte? - 25 februari 2012 22:32

Tjabba tjena allihopa <3

idag har brorsan haft kalas och dom sista åkte em precis.

imorrn dansar jag klockan 11 och det ligger ju 35 minuter här ifrån så jag måste snart gå och lägga mig.

Lite hip hop blir det väl nu orkar inte lägga ut massa bilder så bjuder på lite hip hop steg kanske nån fakta och EN bild.

padebore är ett av de vanligaste steget i ALLA danser. Men det är ett typiskt hip hop steg.

arm koriegrafi (stavning) är också väldigt vanligt i hip hop.

ben koriegrafi är ocks rätt vanligt men man använer mycket böjda ben och så klart armarna och axlarna mycket.

men här kommer en snabb bild..







//Ippa <3

Av ippa & karran bryr er inte? - 25 februari 2012 17:56

Hejsan kan tyvärr inte skriva så mycket nu för  vi har kalas min bror fyller ju år.

Vi har precis ätit paj blev det,..

orkar inte skriva mer nu så lägger in lite bilder på olika saker.




















 







det va massa olika bilder på kändisar. kommer kanske mer HIP HOP bilder sen vi får se. Och du karran glöm inte att lägga ut inälgg... kram på er //IPPA & JONNA

Av ippa & karran bryr er inte? - 25 februari 2012 11:38

hej skriver inte så mycket nu men här kommer lite önskebilder från en tjej som heter jasmine. kommentaren finns på "godmorgon" om ni vill se mer.

hejsvejs //IPPA<3

Av ippa & karran bryr er inte? - 25 februari 2012 10:58

hejsan...

Har precis smakat chokladmousén till tårtan den va perfekt tycker iallafall jag & jonna<3

Jag kommer kanske inte skriva så mycket nu det beror på hur mycket jag kommer på.

Jag och jonna har precis varit ute i stallet snart ska vi åka till min dans kommer va rätt tidig för mamma skulle in på apoteket en snabbis.

Jag kommer ha en liten tävling då och då med olika saker.

denna gången så heter tävlingen "gissa texten".¨

j _ _ n _   ä _   _ i n   k_s__.

skriv som kommentar om du vill gissa.

1an vinner en länkning här på bloggen i 3 veckor.

2an vinner en länkning här på bloggen i 1 vecka.

3an vinner att jag (IPPA) kommer skriva minst fyra kommentarer på DIN blogg.


sä gissa på tävlingen avslutas när minst 4 har gissat.

Här kommer lite bilder på en snygg kille och på hans tjej.


hejdå //ippa

OBS!! karran du måste skriva mer inlägg

Av ippa & karran bryr er inte? - 25 februari 2012 08:57

GodMorgon alla Fina & Fula<3 (skoja)

Idag fyller min bror år och jag och min familj + jonna har precis firat han<3

Idag ska jag va med jonna nu på förmiddagen vi kommer nog hålla på med stallet väldigt mycket.

Sen klockan kvart i 2 så ska jag óch karran dansa. Jazz står på listan<3

Sen kommer vi kanske åka och handla en snabbis efter dansen.

Ska föröka tvinga mamma att vi ska in på djurmagasinet och kolla på kaniner

för jag vill sä gärna ha en kanin sen när vi köpt hästarna<3

Fast jag vet att jag kommer få en kanin för mamma har lovat mig det.

Men nu ska nog ja och jonna gå ner och äta lite frukost sen på med arbetskläderna för här ska det städas.

Ha det bra skriver lite inlägg i eftermiddag och ikväll så får vi se om jag hinner.

Som sagt brorsan har ju kalas.

heeejdååå<3 //Ippa & Jonna

här kommer lite snabba och enkla bilder.








Tidigare månad - Senare månad

Presentation


vi är två tjejer på 12år. kolla in vår BLOGG...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards