bebbequin

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av ippa & karran bryr er inte? - 26 februari 2012 18:45

Hej

ska snart äta pizza men först ska jag gå och dusha <3

Jag gillar inte pizza typ så jag tog kebab tallrik.

MUMMMMMS mycket godare <3 <3 <3

orkar inte lägga ut några bilder nu men ska gå och dusha nu

kram alla läsare

kanske skriver ett till inlägg sen när jag dushat och ätit men gör jag inte det skriver ja detta nu

godnatt och sovgott kram // IPPA <3

eller vänta slänger in en snabb och cool grej det är ju faktiskt sisat hip hop dagen idag så...



för att kunna älska hip hop måste man ha tid och träna på det därför har jag hittat några bra bilder på olika grejer.

första bilden visar några som tränar dansen







nästa bild visar en som tränat poser












tredje bilden är alltså det tredje steget så här ser det ut när man har tränat på både dans och poser för hip hop är en typiskt pose dans


  här kommer lite andra bilder bara för att det är sista hip hop dagen <3










bye bye ha en braaaaa kväll kram  ippa <33

Av ippa & karran bryr er inte? - 26 februari 2012 17:21

hejsan.

läste precis mina och karrans kompisars blogg

www.alj.bloggplatsen.se

dom heter Johanna Alva & Lisa men Johanna har slutat och det tycker jag är riktigt synd.

Hon va en av dom som skrev mest och roligast inlägg<3

men har en annan blogg som heter

www.aljs,bloggplatsen.se

den är också väldigt bra.

vet inte om jag ska följa alj bloggen längre den är ju bra & så men det va ju bara johanna som skrev inlägg men lisa

och alva kanske börjar skriva mer nu när hon har slutat <3

skriv vad nu tycker på en kommentar <3

Kommer 2 snabba bilder på en hip hop bild och en sångare <3


   

bye bye kram ippa <33))

Av ippa & karran bryr er inte? - 26 februari 2012 13:03

hejsan har inte så mycket att skriva men idag har jag och karran varit oc dansat STREET-JAZZ<3

vi gjorde klart hela refrängen. Den är suppppperrrr rolig.<3

Jag vill bara påminna alla läsare att vi vill ha mycket mer kommentarer och frågor.

Och så vill ja  påminna dig karran att du måste skriva mycket mer inlägg...

Så måste gå nu ska äta.

hej då // IPPA<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


vi är två tjejer på 12år. kolla in vår BLOGG...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards