bebbequin

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av ippa & karran bryr er inte? - 23 februari 2012 19:50

Heeeeej allihopa. Jag (karran) har inte skrivit så mycke, men nu skriver jag. det här blir ett kort inlägg för jag ska snart äta men jag har lite tid på mig. Jag längtar till på lördag för som ni vet så ska jag dansa på lördag, det kommer bli sååå roligt för jag har inte dansat sen vecka 6 så det kommer bli kul att va på dansgolvet igen. Oj nu måste jag gå så heeeej dåå:)

\\\ Karran.


Av ippa & karran bryr er inte? - 23 februari 2012 16:33

Hejsan!

Som ni säkert ser så har vi ju en by header.

Den är jävligt snygg tycker jag iallafall.

Johanna I våra klass har gjort den till oss <3

Om ni vill läsa henne & två andra som heter Lisa & Alvas blogg så heter den

www.alj.boggplatsen.se

Klicka in och kika på den ett litet tag.

Och så ni alla bara vet så vill vi ha så många kommentarer & frågor som helst.

Såå skicka på bara.

Vi svarar på ALLLLLT!!

Här kommer lite bilder på HIP HOP som är veckans dans. Dom är lite över allt.








//IPPA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


vi är två tjejer på 12år. kolla in vår BLOGG...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards